Vastuuvapautuslauseke

Porvoon Kokoomus ry on sitoutunut pitämään tämän verkkosivuston ajan tasalla ja täsmällisenä. Jos kuitenkin kohtaat jotain virheellistä tai vanhentunutta tietoa, arvostamme sitä, että voisit kertoa siitä meille. Osoittakaa meille, mistä kohtaa verkkosivustoa virheellinen tai vanhentunut tieto on. Tarkastamme sekä korjaamme puutteet ja virheet mahdollisimman pian. Lähetä vastauksesi sähköpostitse osoitteeseen: hilkkaleena.orava@gmail.com.

Porvoon Kokoomus ry pyrkii kaikin kohtuullisin keinoin suojaamaan järjestelmiään kaikelta laittomalta käytöltä. Porvoon Kokoomus ry toteuttaa tätä varten asianmukaiset tekniset ja organisaatiolliset toimenpiteet, ottaen huomioon muun muassa tekniikan tason. Se ei kuitenkaan ole vastuussa mistään suorista ja/tai epäsuorista vahingoista, jotka verkkosivuston käyttäjä on kärsinyt seurauksena kolmannen osapuolen toimista.

Työntekijämme pyrkivät kaikin tavoin takaamaan verkkosivustomme saavutettavuuden ja parantamaan sitä jatkuvasti. Mukaan lukien henkilöt, jotka käyttävät erityisohjelmistoja rajoitteiden vuoksi.

Tämä verkkosivusto on rakennettu WCAG 2.1 -tason, AA-ohjeiden mukaisesti. Nämä ohjeet ovat kansainvälisesti tunnustettuja sopimuksia verkkosivustojen saatavuudesta, kestävyydestä, vaihdettavuudesta ja löydettävyydestä.

Kaikki immateriaalioikeudet tämän verkkosivuston sisältöön, kuuluvat Porvoon Kokoomus ry :lle tai kolmansille osapuolille, jotka ovat itse asettaneet verkkosivuille sisältöä tai joilta Porvoon Kokoomus ry on saanut käyttöoikeuden sisältöön.

Tämän verkkosivuston sisältö on saatavana Creative Commons Attributionin ei-kaupallisella lisenssillä, ellei toisin mainita.

Jos sinulla on kysyttävää tai ongelmia verkkosivuston esteettömyydessä, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.