Vastuuvapautuslauseke

0n sitoutunut pitämään tämän verkkosivuston ajan tasalla ja täsmällisenä. Jos kuitenkin kohtaat jotain virheellistä tai vanhentunutta tietoa, arvostamme sitä, että voisit kertoa siitä meille. Osoittakaa meille, mistä kohtaa verkkosivustoa olette lukeneet tiedot. Sen jälkeen tarkastelemme tätä mahdollisimman pian. Lähetä vastauksesi sähköpostitse osoitteeseen: [sähköposti_yritys].

yrkii kaikin kohtuullisin keinoin suojaamaan järjestelmiään kaikelta laittomalta käytöltä. oteuttaa tätä varten asianmukaiset tekniset ja organisatoriset toimenpiteet, ottaen huomioon muun muassa tekniikan tason. Se ei kuitenkaan ole vastuussa mistään suorista ja/tai epäsuorista vahingoista, jotka verkkosivuston käyttäjä on kärsinyt seurauksena siitä, että kolmas osapuoli käyttää laitonta järjestelmää.

Työntekijämme pyrkivät kaikin tavoin takaamaan pääsyn verkkosivustollemme ja parantamaan sitä jatkuvasti. Mukaan lukien henkilöt, jotka käyttävät erityisohjelmistoja vamman vuoksi.

Tämä verkkosivusto on rakennettu WCAG 2.1 -tason, AA-ohjeiden mukaisesti. Nämä ohjeet ovat kansainvälisesti tunnustettuja sopimuksia verkkosivustojen saatavuudesta, kestävyydestä, vaihdettavuudesta ja löydettävyydestä.

Kaikki immateriaalioikeudet tämän verkkosivuston sisältöön, kuuluvat Porvoon Kokoomus ry :lle tai kolmansille osapuolille, jotka ovat itse asettaneet verkkosivuille sisältöä tai joilta Porvoon Kokoomus ry on saanut käyttöoikeuden sisältöön.

Tämän verkkosivuston sisältö on saatavana Creative Commons Attributionin ei-kaupallisella lisenssillä, ellei toisin mainita.

Jos sinulla on kysyttävää tai ongelmia verkkosivuston esteettömyydessä, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.