Ent. sivistysjohtaja
0400 486 212

Olen syntyperäinen porvoolainen, naimisissa, viisi lasta ja 8 lastenlasta. Olen toiminut yli 40 vuotta Porvoon kaupungin ja maalaiskunnan sivistystoimen johtavissa viroissa viimeksi 12 vuotta Porvoon sivistysjohtajana eläköitymiseeni saakka. Olen kolmannen kauden kaupunginvaltuutettu ja kaupunginhallituksen jäsen toista kautta toimien nyt myös kaupunginhallituksen varapuheenjohtajana. Olen myös Kokoomuksen ja Kristillisdemokraattien valtuustoryhmän puheenjohtaja. Muita merkittäviä luottamushenkilötehtäviäni ovat ammattiopisto Careerian hallituksen jäsenyys. Tämän lisäksi toimin useassa kulttuuri- ja liikunta-alan järjestöissä kuten Porvoon Taidetehtaan säätiön puheenjohtajana, Albert Edelfeltin säätiön puheenjohtajana ja Porvoon Hunters ry puheenjohtajana. Yksi mielenkiintoinen ja vaativa puheenjohtajuus on myös kalastusalan viranomaistehtävässä Porvoon-Sipoon kalatalousalueyhteisössä.  Johdan myös terveydenhuoltoalan perheyritystämme, joka on uuden hienon lääkärikeskus Fenixin yksi pääomistajista. Harrastuksiani ovat liikunta, kulttuuri, metsänhoito, mökkeily, ulkoilu ja kalastus.

Lisätietoja minusta  ja ajatuksistani Porvoosta nyt ja tulevaisuudessa löydät nettisivustoltani   www.markkuvalimaki.fi